3. Aké sú najnovšie trendy outdoorovej reklamy?
10Mar2015

3. Aké sú najnovšie trendy outdoorovej reklamy?

Moderná doba a trendy idú rapídne vpred, tak isto aj reklama prináša nové trendy, ktorými zároveň láka pohľady zvedavých ľudí. Keďže poskytujeme vyhotovenie trendov outdoorovej reklamy, je v našom záujme Vás informovať o novinkách na trhu z oblasti reklamy. Medzi 3 najžiadanejšie formy modernej reklamy patrí:

One way vision — Jednoducho povedané, ide o jednostranné priehľadné fólie. Vy vidíte von a okoloidúci naopak vidia Vašu reklamu. Svetlo prúdi obojsmerne a interiér ostane plno osvetlený. Fólia je vodeodolná a plní funkciu tlmenia slnečného žiarenie.

Promobike —Je bicykel na štyroch kolesách s dvomi podsvietenými reklamnými plochami. Je ekologický s efektívnym využitím, ktorý zároveň ponúka atraktívnu pracovnú príležitosť mladým ľuďom. Prinesie reklamu aj do oblastí, kam sa iné reklamné nástroje dostanú len v obmedzenej miere alebo sa tam nedostanú vôbec. Prostredia s vysokým pohybom ľudí (parkoviská, pešie zóny, centrá miest, parky).

UV tlač a Dibond — UV tlač nám umožňuje tlač predmetov do výšky 5 cm, ako sú napr. zapaľovače, textil, metre, perá, štítky a rôzne iné reklamné a úžitkové predmety. Dibond — Priama UV tlač priamo na dibond. Priama potlač dibondu (alubondu) sa využíva na označovanie budov, navigácie, elegantný branding úradov organizácií a exkluzívnych prevádzok.